185

امکان ہے کہ چیمپئنز لیگ اور یوروپا لیگ کے فائنلز اگست میں کھیلے جائیں

بدھ کے روز 2019- 20 کے سیزن کے باقی ہونے کے بارے میں مزید بات چیت کے بعد اگست میں چیمپئنز لیگ اور یوروپا لیگ خصوصی طور پر کھیلے جانے کا امکان بڑھ رہا ہے۔

یوفا نے منگل کو 55 ایسوسی ایشنوں کو بتایا کہ ابھی بھی یہ امکان موجود ہے کہ مقابلہ پورے جون ، جولائی اور اگست میں کھیلا جائے۔

لیکن بی بی سی اسپورٹ سمجھتا ہے کہ 31 جولائی تک گھریلو لیگوں کو مکمل کرنے کے منصوبے کے ارد گرد تازہ ترین مباحثوں کا تبادلہ ہوا ، جس کے بعد یورپی مقابلہ بھی چل رہا ہے۔

کسی بھی چیز سے قطعی اتفاق رائے نہیں ہوا ہے لیکن یوفا پورے یورپ میں عام غیر یقینی صورتحال کے پیش نظر جب تک ممکن ہو سکے کے طور پر تمام اختیارات ٹیبل پر چھوڑنے کے خواہاں ہے اور اس معلومات کے مطابق اس موسم کی کوئی گارنٹی نہیں ہے۔

تاہم ، ایک قول یہ ہے کہ اگست میں سفری پابندیوں میں نرمی آنے کا امکان زیادہ ہے ، جو سرحد پار سے مقابلہ کے ل. ضروری ہوگا۔

یہ منظر نامہ یوروپین کے مقابلوں کے کوارٹر فائنل اور سیمی فائنل کے لئے 11 اور 22 اگست کے درمیان دو پیروں کے تعلقات کے طور پر کھیلا جائے گا ، حالانکہ یہ ابھی تک ایک آف کھیل نہیں بن سکتے ہیں۔

جن منصوبوں پر اب تبادلہ خیال کیا جارہا ہے ، ان میں گھریلو فکسچر کے لئے اگست میں کھیلے جانے میں کچھ لچک ہوگی ، کیا جولائی کے اختتام کو ناممکن ثابت کرنا چاہئے۔

پریمیر لیگ کے فکسچر کے 9 راؤنڈ باقی ہیں لیکن اسپین اور اٹلی میں ، دو ممالک جو بری طرح متاثر ہوئے ہیں ، بالترتیب 11 اور 12 راؤنڈ باقی ہیں – حالانکہ دونوں کے اپنے کپ کے شیڈول میں فٹ ہونے کے لئے کم کپ کھیل باقی ہیں۔

یوفا کو امید ہے کہ اگلے پندرہ میں صورتحال واضح ہوجائے گی لیکن اس طرح سے سیزن کی تکمیل سے اس کے قابلیت کے مقابلے میں کم سے کم خلل پیدا ہوجائے گا جو 2020-21 کے سیزن میں شروع ہوگا ، جو جون کے آخر میں شروع ہونا تھا لیکن اسے غیر معینہ مدت کے لئے موخر کردیا گیا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں